sze
5

Kedves látogatóim!

Nagyon örülök, hogy egyre többen nézik az oldalt! Amit hiányolok - és ezt a hibát a lap szerkesztőjének (azaz magamnak) rovom fel - az vengégek visszajelzése. Habár nincs sok minden a blogon, amibe nagyon bele lehetne kötni. Igazából annak örülnék, ha egy-két intézményi kommunikátor hallgató eltévedne erre és kifejtené a véleményét, hogy szerinte hasznos-e az oldal, amit leírok, azt ők is így tanulták-e; de szívesen várom már az OKJ-s papírral rendelkezőket is, hogyan emlékeznek vissza tanulóéveikre. De azt is nyugodtan megírhatjátok, hogy múltkor nem jó tételt harangoztam be (azt ugyanis már korábban feltöltöttem) .. ezért jó béna-bandi vagyok ....

Nem taszítom tovább magam a szakadékba.. :D 

Üdv all    ta:pír

A bejegyzés trackback címe:

https://intezmenyi-kommunikator.blog.hu/api/trackback/id/tr70648512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picsusz 2009.11.02. 12:33:20

Szia!!
Én is intézményi kommunikátor szakon vagyok másodéves hallgató. Szerintem nagyon jó az oldal, nekem sokat segít a tételek kidolgozásában.
Csak így tovább!!

eszti_iko 2010.12.05. 11:49:03

Szia !

Én is iko-s vagyok és nemrég kezdtem hozzá a szóbeli tételsor kidolgozásához, amiben sokat segít a blogod.
Sajnos azonban mióta te/ ti végeztetek a képzés sokat változott. Vannak új és egészen más jellegű tételek is.
Ha nézegeted még az oldal kérlek írj vissza, a forrásokkal és vizsgával kapcsolatban lenne néhány kérdése.

Köszi.

Eszti
süti beállítások módosítása